Friday, February 26, 2010

closure

zaliczyłam test z macedońskiego i zdałam egzamin z gramatyki porównawczej tu w Krakowie. jakby mi liczyli punkty ETCS, miałabym za ten semestr 45. ale nie liczą, więc nadwyżka punktowa nic nie da.
wczoraj poszłam do biura wymiany rozliczyć się z wyjazdu. stałam w kolejce pół godziny, poznałam krakowskich erasmusów ze Słowenii, Grecji i Włoch. było sympatycznie, koleżanka ze Słowenii puściła mnie przed siebie i okazało się, że jestem w złym budynku, bo jak nie ma koordynatorki tam, to muszę iść do Novum. na szczęście tam załatwiłam wszystko w minutę i poszłam na macedoński.
zaczął się nowy semestr, czym definitywnie skończyła się moja erasmusowa przygoda. teraz pobyt w Bratysławie wydaje się dziwnym snem. było wesoło, poznałam świetnych ludzi i byłam (przynajmniej czasowo jeśli nie przestrzennie) bliżej człowieka, który zawrócił mi w głowie tak, że kolana miękną.

ten blog chyba jeszcze pożyje (może zasilą go relacje z innych wypraw).
na razie.

No comments:

Post a Comment