Tuesday, May 26, 2009

początek

dostałam się na Erasmusa do Bratysławy. pomyślałam, że może warto opisać wszystko krok po kroku. pierwotnie chciałam zacząć pisać w dniu wyjazdu, ale to przygotowania zajmują najwięcej czasu i roboty (głównie papierkowej). zaczynam więc dziś.
po pierwsze - Bratysława, bo studiuję słowacystykę.
po drugie - komisja instytutowa już mnie zakwalifikowała.
byłam już nawet na ogólnouczelnianym spotkaniu informacyjnym, na którym dowiedziałam się, że stypendium zmniejszyło się w stosunku do roku poprzedniego o jakieś 200 euro za semestr. jakby ktoś miał zamiar jechać na Erasumsa, proponuję Islandię lub Norwegię - są finansowane z innego funduszu i dostaje się więcej pieniędzy (choć podobno i więcej się wydaje)
teraz w ramach przygotowań muszę wypełnić aplikację. oglądałam ją już parę razy, ale jeszcze nie zaczęłam wypełniać, bo muszę się upewnić co do kodów uczelni i dziedziny studiów. mam czas do 30 czerwca.
czuję się trochę niepewnie, jak zawsze, gdy mam wypełniać jakieś "ważne papiery". mam nadzieję, że już niedługo będę to czytać i śmiać się z moich nerwów.

No comments:

Post a Comment